mandag den 30. maj 2011

langt om længe...

Jeg har langt om længe fået lavet min 2. hæklede slange færdig.

Her er den så:

Photobucket

Bøffen har holdt sommerfest sammen med sin klasse, vi var nogle stykker der skulle have kage med, men jeg kunne godt se at de snegle jeg havde bagt ( Eller rettere sagt, som jeg havde fået min mor til at bage ) slet ikke levede op til standarden.. Her er en der havde lavet en kage, hvor der på den ene side var fodboldbane og på den anden side var en legeplads.. Sikken en skøn fantasi..

Photobucket

Derudover fik jeg lige lyst til at lege lidt med minihamaperler, og det blev der disse super skønne øreringe ud af med ugler

Photobucket

2 kommentarer:

Merete sagde ...

Hvor er din slange skøn. Sikke nogen gode farver at sætte sammen.
Holder uglerne i brug?

Lotte sagde ...

Jeg har endnu ikke haft nogle problemer med dem, meeeen de kan nok ikke holde til hvad som helst, men at have dem på engang imellem, tror jeg ikke de tager skade af. Min venindes mor havde et par på i sidste weekend til konfirmation og de holdt fint og tro mig, de fik MANGE kommentarer med på vejen.