tirsdag den 26. oktober 2010

Fodtøj

Vi har i efterårsferien haft besøg af min kærestes datter. Den ene dag skulle vi på Mac Donalds og efterfølgende op i en legetøjsforretning ( Gud bedre det ) Hvoromalting er.. Da vi kommer hjem udbryder min kæreste MEGET højt:

HVAD HELVEDE SKER DER LIGE FOR MIG??

Jeg bliver en smule forskrækket, for det er ikke så tit han kommer med sådanne udbrud. Farer ud til ham og ser dette syn:


Photobucket

Han har simpelthen præsteret at tage 2 forskellige sko på og gået rundt på Mac Donalds OG 1 time i en tøjforretning uden den mindste antydning til at noget var galt!

Nå, men vi har også fået købt os en vidundder maskine ( Èn mere af ) En bagemaskine. Og hold fast hvor er det lækkert at kunne komme ned i stuen til duften af nybagt brød. Den kan sættes på timer, så brødet er klar til man står op. Maskinen er lige noget for mig. Jeg hader virkelig at bage, eller mere det at få dej på fingrene og med sådan en maskine kan der bages igennem. Vi har nu fået friskbagt brød HVER dag siden vi fik den. Uhmm.. Og Rugbrød!! Åh hvor den kan en masse..

Photobucket

Photobucket

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jamen, at der ik`er nogen der har skrevet en kommentar til den herre der har været ude at spise og rundt i forretninger med to forskellige sko, altså en sort og en hvid/ grå, kan kun være fordi de ikke kender den herre, men det gør jeg FNIS eller måske snarrer HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
K.H. mekanikken