lørdag den 16. oktober 2010

Børnecitater og nu uden billeder

Jeg har igen idag været til fødselsdag hos min berømte familie. Hele 2 familiemedlemmer har nemlig haft fødselsdag, som selvklart skulle fejres. Og som jeg har skrevet før, så griner vi meget i min familie, snakker gamle dage, griner, snakker gamle dage, griner lidt mere ( og her er det min kæreste NÆSTEN er ved at stå af ) Vi gentager nemlig os selv rigtig mange gange, og så spiser vi iøvrigt rigtig meget... boller og lagkage.
Min søn går i langærmet bukser, min moster har engang passet en knægt der havde fået nye sommersalater ( dem som er på fødderne ), min søn spiser Båber ( burger ) og helst fiskemali ( fiskefilet ) Har I andre sjove ting I spiser I jeres familie?
Udover det så kunne min kusine, som arbejder i en institution, en lidt sjov historie. Hun fortalte om denne her lille pige som sad på toilettet og kaldte på min kusine:
Pigen: Marlene??
Marlene: Jah?
Pigen: Ved du hvad min far har?
Marlene: narj?
Pigen: En lyserød tissemand
Marlene: nååååårh.. ( fnis fnis ikke højlydt )
Pigen: Ved du hvad min mor har?
Marlene: ( og her kunne hun egentlig godt regne svaret ud ) Troede hun!! Men svarede så alligevel nej.
Pigen: Hår i røven!!!
-Og her er det min kusine flasher et billede frem af en mor der står foroverbøjet, nøgen velsagtens, med lille sød chokeret pige, stående BAGVED. Du ved liiiiige i højde med...
Kan man i det hele taget kigge denne mor i øjnene igen?? Og hvad siger man lige når ungen bliver hentet?
Børn er nu alligevel så skønne...

Ingen kommentarer: