tirsdag den 1. november 2011

Halloween

Igår var det jo Halloween, og jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om det, MEN når det så er sagt, så har jeg et barn, som har talt dage ned til denne dag, så jeg måtte jo bøje mig i støvet.

Vi fik lavet græskar:

Photobucket

Photobucket

 
Som kom til at se sådan her ud:

Photobucket

 
For et par år siden havde vi et som så sådan her ud, hvis nogen af jer kan huske det, fra min anden blog:

Photobucket

Jeg var totalt overskudsagtig og havde lavet disser godteposer til ungerne der kom forbi, og dem var der godt nok mange af! :

Photobucket

Photobucket

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke et fint græskar I fik lavet. Og det din kæreste lavede er helt vildt flot. Og det er nogle lækre slik-poser.
~Charlotte

Dortesjs sagde ...

ti hi ja du må da havde været overskudsagtig.. fine poser og flot græskar.. og jeg har det lige som dig mht halloweeeeennn..ikkke ligeee mig... ;O))

Jytte sagde ...

Flot græskarmand :)
Jeg har godt nok heller ikke taget Halloween til mig, men tror alligevel at jeg næste år leger lidt med :)

Gitte sagde ...

Rigtig fint græskarhoved. Rigtig lækre godteposer.

Charlie sagde ...

Fine græskar og søde poser med ØJNE på... de har da været populære. Vi havde også en del børn på besøg.

Louise sagde ...

Sikke et fint græskar i fik lavet.
:) Vi har ikke fået lavet et i år da den store ikke gad:) Håber du har det godt Lotte:)

kram
Louise