søndag den 25. september 2011

VM i baghaven...

... Sådan føles det næsten. Ca 900 meter fra hvor vi bor, cykler de nemlig rundt, så når I høre at de kører op ad Geels bakke, så tænk på mig, for liiiige der, er vi.

Over vores tag, flyver denne her:

Photobucket

Jeg har indimellem overvejet at drøne ud og moone, men jeg er ikke sikker på jeg får så meget ud af det.

Bøffen ville ned og se kvinderne igår, så det gjorde vi:

Photobucket

Han fik vinket til politiet og lykken var gjort, da en politimand vinkede tilbage:

Photobucket

Pludselig var de her, dem som det hele drejede sig om:

Photobucket

7 sekunder, så var de væk igen og så var det med at vente ca 20 minutter før de kom tilbage.

Heldigvis kom disse også forbi, så der var lidt mere underholdning:

Photobucket

Idag skal vi så ned og se mændene... Kig efter mig, jeg ligner en jubelnar med flag på kinderne.

Ingen kommentarer: