tirsdag den 15. marts 2011

Helt ærligt!!

Min kæreste er sådan en rigtig gør det selv mand, når det lige tager ham. Han kan til tider også være en rigtig spille nørd. Computer nørd kan man vel sagtens kalde ham. For tiden kører han racerløb i bil på HANS playstation. Det har resulteret i at han har bakset dette monstrum sammen, som han, uden at tøve, har plantet på vores sofabord!! -Så sidder han nemlig bedre..

HELT ÆRLIGT!!

Photobucket

Nå, men jeg håber spændingen over et nyt spil, snart fortager sig, så vi kan få fjernet det igen.

Ellers så er jeg simpelthen, med meget meget hjælp og vejledning, gået i gang med at strikke. Jeg er igang med mine første par sokker. Hvornår de nogensinde bliver færdige, er et stort spørgsmål, for jeg har måtte erkende, at jeg simpelthen er verdens langsomste strikker..

Photobucket

Jeg kan mærke jeg strikker med forskellige fastheder ( hedder det ikke sådan? ) i hvert fald er det på ingen måde jævnt hele vejen rundt, men jeg bilder mig selv ind, at øvelse gør mester.

Ingen kommentarer: