torsdag den 11. november 2010

Facebook sjov og min slange

Jeg er da kommet en del videre på min hæklede slange. Jeg nyder virkelig at sidde der med mit hækletøj og have følelsen af at være lidt mormor agtig, for det er vel sådan nogen de gør ik´?

Nu ved jeg i hvert fald godt hvad jeg ønsker mig til jul. Bomuldsgarn i en trillion skønne farver.

Photobucket

Udover det, så er jeg jo som så mange andre på Facebook. Jeg undgår alt hvad der bliver sendt rundt af mærkelige ting, da jeg slet ikke er til den slags. Ej heller ser jeg videoer fra Youtube, da det andre finder ekstremt morsomt ikke er sjovt for mig. Jeg har så lagt mærke til at der indenfor den seneste tid, har været en overskrift blandt mange af mine venner, med at man skulle gå ind på google maps og skrive fra Japan til Kina og få en rutevejledning, så var det noget med at man skulle læse linie 43 og når man havde gjort det skulle man skrive det i sin status og samtidig få sig et godt grin. I min verden har det været fuldstændig overflødigt for mig at afprøve dette, da det som regel altid er et eller andet tåbeligt man får ud af den slags, MEN min nysgerrighed blev alligevel FOR stor, da flere og flere kom op med den statusinformation på deres Facebook profiler. Så jeg gik på google maps. Og det var nu alligevel lidt sjovt.. Bemærk indlæg nummer 43 ... Jeg er så en af dem der griner stille for mig selv og UNDLADER at gøre opmærksom på det på min facebook profil..

Her er det så trods morskaben at jeg virkelig undrer mig over hvem der finder frem til den slags og siger det mest om dem eller om os der lader sig friste til at læse med?

Ingen kommentarer: