tirsdag den 12. oktober 2010

Søstrene Grene igen igen.

Jeg er jo stadig med smerter. Det jeg fik igår hjælper kun i 1 døgn, og da jeg var hos tandlægen igår kl 9.45 og først skal idag kl 14.45 så kan I vel tænke jer til hvordan jeg har det. Igår fik jeg mit pilleæden at føle. Jeg tror simpelthen jeg fik abstinenser!! Jeg kastede op, frøs og svedte på samme tid og jeg har sovet i over 14 timer. Jeg er snart ved at gå ud af mit gode skind.

Jeg er virkelig glad for alle jeres tilmeldinger på GIVE AWAY. Jeg havde forstillet mig det kun ville være min mor og min moster der tilmeldte sig, men sådan skulle det ikke være. Nu venter vi bare spændt på at det bliver den 31 oktober. Jeg har allerede et par andre GIVE AWAY i tankerne. Det er super hyggeligt og rent egoistisk gør det for mig, at jeg kommer på nogle blogge jeg nok ikke ville være kommet på, hvis ikke I havde tilmeldt jer. TAK fordi I er med til at udvide min horisont.

Nå, men jeg var lige et hurtigt smut i Lyngby. Søstrene Grene kaldte på mig. Ikke fordi jeg skulle have noget særligt. Jeg manglede bare et par kurve mere, til alt det jeg efterhånden har fået lavet, så det kan se lidt pænt og præsentabelt ud. Men der røg jo også disse ting ned i kurven:
Palietter, som jeg påtænker skal være i nogle creoler øreringe.
Photobucket
Nåle. Aner ikke hvad jeg skal bruge dem til, men jeg kunne ikke stå for deres mønstre.
Photobucket
Store uldkugler. Skønne farver, så der er helt sikkert et armbånd på vej.
Photobucket
små uldkugler og endnu et armbånd på vej.
Photobucket
Wish me luck, jeg skal til tandlægen igen om 3 kvarter!

Ingen kommentarer: