søndag den 31. oktober 2010

...og vinderen er...

Så er vinderen trukket! Jer der har tilmeldt jer i sidste øjeblik er også kommet med...

Og for at få den rette stemning beder jeg jer nu om at lave trommelyde på bordet foran jer...

TROMME

TROMME

TROMME

TROMME

TROMME

... Lodderne er klippet og foldet:

Photobucket



Lagt op i "held og lykke" skålen:

Photobucket

Photobucket



Bøffen stiller sig klar til udtrækning, vel at mærke i skelet "halloween" nattøj. Hvorfor han skal se så fjollet ud, vides ikke. Tag jer ikke af det!

Photobucket



Hånden rækker ud efter en vinder...

Photobucket

Præmien er denne samling:

Photobucket

Og vinder er...................................:

Photobucket

Totalt udtydeligt billede, men man kan da se vinderen og så er det ovenikøbet et fødselsdags"barn"

Photobucket

Så har jeg også fundet en trøstepræmie, blandt andet en broche og 2 forskellige stof sommerfugle:

Photobucket



...Som går til:

Photobucket

Og ENDNU en trøstepræmie, en håndlavede halskæde:

Photobucket

....Som går til:

Photobucket

TILLYKKE TIL
LAURA med hovedpræmien. Du bedes sende mig en mail med overskriften Laura ( snakkeren (@) vip.cybercity.dk ) uden ( ) og mellemrum. -og forøvrigt tillykke med fødselsdagen.

TILLYKKE TIL
STRIKKEGLÆDE med 2. præmien. Du bedes også sende en mail til ovenstående adresse og skrive strikkeglæde som overskrift.

TILLYKKE TIL
CITRONMOSTER med 3. præmien. Du skal ligeledes sende en mail til ovenstående adresse med overskriften Citronmoster.

I skal ligeledes allesammen skrive jeres adresse, så jeg imorgen ved hvor pakkerne skal sendes hen.

Tak for deltagelse i min GIVE AWAY. Det er bestemt ikke sidste gang jeg laver en sådan. Jeg elsker at give gaver, så hold bare øje..

3 kommentarer:

Laura sagde ...

Sejt, sejt, sejt. Og tak. Det var en totalt god fødselsdagsgave :-)
Mail med min adresse er sendt afsted.
Laura

Citronmoster sagde ...

Sikke en overraskelse. Tusinde tak :-) Sender straks min adresse.

Strikkeglæde sagde ...

Hvor dejligt - jeg elsker at vinde - også trøstepræmier og sidegevinster. Det sker nemlig ikke så tit...

Min adresse er sendt