onsdag den 6. oktober 2010

Lidt af hvert

Hvor ynkelig har man i grunden lov at være? Nu sidder jeg på 3. døgn med smerter, som næsten ikke er til at holde ud. Jeg går rundt om mig selv og kan ikke finde ro og alligevel får jeg lavet et par små ting når mine smertestillende lige kan tage toppen.

Jeg har prøvet at lave sæbe. Det er liiiige noget for mig. Super nemt! -Og selvfølgelig med naturlige farvestoffer og dufte.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Fine farver og skønne dufte. Sikke mange der kan få julegaver i år.

Bøffen har tabt sin tand nr 2. Men der er sket en katastrofe. Tanden er væk, enten er den slugt eller også ligger den i skolegården og den er alligevel ret stor, så en eftersøgning ville være omsonst. ÆV! Heldigvis har jeg den første tand. For de skal vel gemmes?

Man skal åbenbart se sådan her nu, når man skal vise sine tænder.

Photobucket

Mine blomster jeg fik af min bedre halvdel for et stykke tid siden, står stadig ligeså flot, nu er de fleste sprunget ud. Det ser da herligt ud.

Photobucket

Så er mine 200 kroners indkøb af plastre begyndt at arrivere til Virum. Ville det være helt vanvittigt at ønske sig et lille bitte, bare et mini, snitsår?

Photobucket

Jeg har fået lavet en GIVE AWAY, men mere om det en af de nærmeste dage..

Ingen kommentarer: