torsdag den 14. oktober 2010


Jeg er ved at gøre mig til fast læser rundt om i blogland pga jeres kommentarer. Jeg skal lige finde ud af alle fiduserne og der er stadig ting jeg skal lære at sætte mig ind i. Jeg kom forbi Onkel Anne, og bare det at hun også er onkel ligesom mig, gør os på en eller anden måde beslægtet. Jeg har virkelig grint af hendes blog og kommentarer, så den er afgjort et besøg værd. Jeg tænker at vi har det lidt på samme måde. Humor kan ( næsten ) kurere ALT.


Hun stillede mig et spørgsmål med hensyn til min hængekind og jeg kom faktisk lidt i tvivl.


..." men tænk lige over om du ikke hellere vil have en hængekind end lange patter" -Og her snakker hun selvfølgelig om mit børnecitat.


Jeg har det bare sådan lidt.. Hvad hvis nu man har BEGGE dele? For jeg ligger helt klart i en kategori "rulle op" eller slynge over nakken kategorien. :-/


-Og nu der er så meget fokus på brystkræft, tænker jeg at vi sagtens kan være fælles om at dele vores bryster med hinanden, eller bliver det en smule for intimt?




Billedet er lånt på BT´s hjemmeside og er Mikkel Kesslers søster, Linse og Amerikanske ( Off course ) Chelsea Charms.

Ingen kommentarer: