tirsdag den 5. oktober 2010

Hæklet armbånd ala Karen Klarbæk

Endelig tog jeg mig sammen til at prøve at lave Karens hæklede armbånd. Og venligst bemærk at jeg STADIG har smerter efter igår. Jeg ligner idag en der har fået tæsk med et boldbat. Så imorges da jeg skulle følge Bøffen i skole, TVANG jeg min kæreste med, så vi kunne gå hånd i hånd og se meget meget lykkelige ud, så der ikke var nogen der troede at HAN havde tævet mig.

Nå, men tilbage til det armbånd. Jeg aner jo ikke hvad stangmasker, fastmasker eller nogen andre masker er, så jeg måtte en tur i skole. Vel at mærke på den virituelle måde. DROPS design, har en meget god side, hvor man ganske enkelt kan lære de forskellige masker. Jeg håber I kan se for jer, hvordan jeg har trykket frem og tilbage mellem siderne for at kunne hækle, MEN jeg gjorde det!

Photobucket

Photobucket

Der skal lige rettes lidt og øves lidt mere, men jeg synes i grunden jeg er sluppet meget godt fra det. Jeg håber Karen bliver stolt af mig!

1 kommentar:

Maj-Britt sagde ...

Det er meget fint!!!