lørdag den 2. oktober 2010

Endelig!

3. gang er lykkens gang, er der nogen der påstå, og det må man sige har været tilfældet for mig. Jeg har jo drønet i pendulfart ned til Lyngby, for at se efter de skønne plastre, der var kommet i Søstrene Grene. Men de første 2 gange jeg var der, var de ikke kommet frem endnu. MEN endelig igår, da jeg alligevel skulle ned og købe en gave, var de kommet frem.. Og jeg fik hamstret!

Photobucket

Photobucket

De her ligger i en fin tindåse.

Photobucket
-Og efter at have opdaget en helt ny side i plaster-verden. Gik jeg på jagt på nettet efter flere variationer. Nu har jeg en sending på vej, af alverdens slags. Ville det være pinligt at sige at jeg har brugt 200 kroner på plastre?
Jeg må jo heller lige sige, at mellem mine kreationer, får jeg altså også hæklet på mit babytæppe. Det er 100% baby uld. Jeg er snart ved at løbe tør for garn, så jeg skal have bestilt noget mere. Du finder opskriften i et indlæg længere nede..

Photobucket

Jeg ved ikke lige hvorfor photobucket vil have billedet skal vende den vej, når jeg HAR drejet det! HMPF...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Plastrene er søde men for 200 kr??? LOTTE! ;-)

Dit tæppe er helt vildt yndigt. Meget smukkere end de andre af samme slags som jeg har set. <3

~ Charlotte