torsdag den 23. september 2010

"Skabs-farvelade"

Jeg er et menneske, der udadtil bare er røv syg. Altid i sort, ingen farver i mit hjem. Jeg lever dog min hemmelige drømmefarveladeverden ud på mit barn.
-Og så fandt jeg ud af i dag at jeg virkelig ER en skabsfarvelade. Jeg tænker hele tiden i farver og gør mange ting i farver. Her foreksempel, MÅTTE jeg bare eje disse nåle.

Photobucket

Hvorfor? Fordi de havde nogle fede farver.. -Og jeg bruger SLET ikke nåle. Jeg KAN IKKE noget med sådan nogle nåle, men jeg MÅTTE have dem. 4 pakker!! For tænk hvis nu de blev udsolgt. Og til 2.48 kroner, så går man vist ikke helt forkert, vel?

De havde også de her æsker med små perler ( ligner i grunden grønlænderperler ) i gennemsigtige, og helt ærligt, udover at de var RØV BILLIGE, så blev jeg fanget af farverne, IGEN! Hvisker stille at det KUN var 4 æsker jeg købte.

Photobucket

...Og så var det jo lige jeg tænkte, at når jeg nu alligevel var der, så kunne jeg ligeså godt hamstre lidt mere med hjem af det filt jeg fik købt, det var jo billigt, og i farver og så kom jeg da vist også til at tage lidt mere silkepapir og endelig ikke at forglemme, deres skønne papir.

Photobucket
.. Og da jeg havde lagt 348,51 kroner, SÅ gik jeg altså også!

Ingen kommentarer: